Pages

tajuk 4




Sungguh pada waktu dan ketika ini,
Aku TERTEKAN!

[Nombor yang anda dail sudah dilenyapkan jiwanya- tut-tut-tut]

-------------------------------------------------------------------------

Apa mudah kau membinasakan hidup seseorang?
Jika sudah terbiasa, maka kau jelas menghancurkannya.
Bahagia mungkin?
Mari ke hadapan-ku balingkan ijazah!




p/s: nak nangesssss! waaaaaaaaaaa jahat la kau!

Aku Sudah Lupa!




Berkait-kait dengan tajuk untuk entri ini. Dari hujung minggu lepas sehingga masuk ke tahun baru ni, bikin aku pening, terus aku kurang daya ingatan. dem aah.
Status kerja aku sekarang masih diawang-awangan. 
[tidak bertali tapi digantung]
Rasanya berbeza dari yang sebelum ini. Digantung tapi tidak dikeji. Kali ini, dihukum dengan apa saja isu yang boleh dikais. Orang kalau dah tak suka. Apa pun boleh jadi, kan? Terminate last menet pun last menet la. Janji aku takde dah depan mata dia. Dia suka, aku lagi suka. dem.  lagi sekali DEM AHHHHH.
[kata Tuhan, jangan gundah-sabar itu bukan kalah]
Mental dan emosi aku makin penat, makin kurang kestabilannya. Terkadang bila kawan bersenda, aku senang terasa. Semua hal boleh bikin rajuk dihati.  [oh, orang tua ini. hahah]
0k. Senang kata lagi, sifat malu sudah meresap baaaaaanyak dalam diri. Malu sebab kena kondem. Haduh. Betul orang cakap kena terima kritikan. Tapi aku rasa perlu bertempat kan. Bukan hujung tahun baru nak bagi berdas-das peluru.
Ah dem lagi.
Mata aku ni macam panas lagi je. Mata kanan. Dia je rajin berair. Aku tak menangis. [kan?]
Sakit mata kot.
....
Tapi yang pasti aku sangat sakit hati, kecil hati dengan semua ni.
....
Aku yakin watak perwatakan mak Zikir tu kena sangat dengan kau. Kejam nak mamp**  [tiba-tiba]
Nasib Pak Boon dah mati. Kalau tidak, kau kena balik mak Zikir! Aku guna Pak Boon balik.


Kata Hujung: Bunda aku dapat naik pangkat! Jauh beda dengan prestasi hidup bunda sendiri. Tahniah oMak!



Video 3.



Assalamualaikum.

OK. Ini video terbaru di aplod. :) Pengantinnya ialah Azran dan Azzreen. Lokasinya di Hotel Equatorial, Kuala Lumpur. 
[Kejadahnya aku skema ni?] Haihss.

Video 2.





Terkadang bukan mudah untuk membikin satu video secara spontan.Tidak semua yang kita rancang menjadi. Dan selalunya dugaan itu akan datang untuk membataskan segala usaha kita tika itu. :) Kita perlu tambah suhu kesabaran dan lebih pantas memikir cara untuk menempel kekurangan yang ada. 

Sempena kembalinya bulan Syawal yang mulia ini dan sebagai menghargai hari kemerdekaan, aku bikin satu video yang ringkas. Terima kasih harus dilayangkan buat keluarga dan kawan-kawan yang sudi membantu. 

Selamat Hari Raya kawan-kawan.  Dan hargai kemerdekaan ini. Jangan ditanya, diungkit dan dipanjangkan isu yang remeh. Jadilah manusia yang baik, jika tidak mampu maka berusahalah :)









Kadang-kadang kita keliru dengan cita-cita, impian dan apa yang kita lakukan sebelum ini. Jadi, apalah salahnya jika kita mencuba apa saja yang jalannya adalah halal disisi tuhan. :)

Video dibawah adalah contoh dari aku dan kawan-kawan aku bikin. Kalau berminat, sila la respon. :)


video


hitam dan putih.



bahase yaw.

 
"aq cubew..
kowg wat pew tuw?
pose taw jgn tak pose keyh.
jgn tiruw perangai 'seth tan' [ejaan ni aku tipu.ahaha] plax.
taw xpew."
 
 
wow. katanya senaman bibir. hahaha. jgn terlalu senaman sgt la weh! ni kena dengan mak aku dah lama mulot tu kena tampo. haa amek. penat aku mengajar BM katanya.  Hahah!